Het is belangrijk dat u vertrouwen kunt hebben in de kwaliteit van onze zorg en dat u zich prettig voelt in onze praktijk. Daarom doen we er alles aan om goede zorg te verlenen en u en uw partner goed te begeleiden.
Zit u toch met vragen? Met twijfels? Bent u ergens ontevreden over? Vertel het ons dan.
Mocht je niet helemaal tevreden zijn of een klacht hebben over je bezoek aan onze praktijk dan is het altijd zinvol dit met ons te bespreken. Alleen dan kunnen wij er eventueel iets aan doen.
Door je klacht te melden maak je duidelijk dat er volgens jou iets gedaan moet worden. Bovendien geef je ons de kans de zorg te verbeteren. Daarmee help je niet alleen jezelf, maar ook andere zwangeren profiteren daarvan.
U kunt Uw klacht melden bij de assistente en we zullen dan met U een afspraak plannen om erover in gesprek te gaan.
Kom je er met ons niet uit dan kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van het CBKZ. Zij zijn onafhankelijk, werken onpartijdig en ze helpen je verder met ondersteuning en advies.Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing.
Hoe bereik je de klachtenfunctionaris?
Tel: 088-0245123 van 9.00-12.00 en van 1300.16.30
Mail: klachtverloskunde@cbkz.nl